Program
Wykładowca: Joanna Bogielczyk – trener rozwoju
Program kursu (6 godzin wykładowych):
- Złote zasady komunikacji.
- Komunikacja z klientem biura rachunkowego – na co szczególnie warto zwrócić uwagę.
- Zachowanie, które wpływają na współpracę z klientami w biurze rachunkowym.
- Radzenie sobie w trudnych sytuacjach w biurze rachunkowym (reklamacje, niezadowolenie klienta, opóźnienia).
- Kryzysy w biurze rachunkowym. Jak sobie z nimi radzić?
- Asertywna odmowa i wyznaczanie granic.
- Błędy popełnianie błędy w pracy z klientem w biurze rachunkowym i jak ich unikać?
- Odpowiedzi na pytania uczestników szkolenia
Dodatkowe informacje
Szkolenie on-line.
Uczestnictwo w szkoleniu wymaga wcześniejszej opłaty.
Uczestnictwo w szkoleniu wymaga wcześniejszej opłaty.
Przed szkoleniem otrzymają Państwo:
- dostęp do spotkania video z wykładowcą za pośrednictwem programu/aplikacji Microsoft Teams,
- materiały szkoleniowe w formie elektronicznej.
Szkolenie trwa 6 godzin wykładowych i składa się z sesji video z wykładowcą:
- Sesja video I 9.00 – 10.30
- Sesja video II 10.45 – 12.15
- Sesja video III 12.45 – 14.15
Wymagania techniczne
- komputer z kamerą i głośnikiem,
- stabilny dostęp do Internetu.