Program
Wykładowca: Agnieszka Ligocka – specjalista w zakresie wspierania cyfrowej transformacji księgowości, doświadczona wykładowczyni i menadżerka w branży finansowej
Program kursu (8 godzin wykładowych):
- Wprowadzenie do zagadnienia cyfrowego obiegu dokumentów:
- Polska na tle UE
- mity i fakty
- dlaczego warto wdrażać procesy „paperless”
- szanse i zagrożenia
- kompetencje cyfrowe
- Źródła prawa cyfrowego obiegu dokumentów
- Jak zmieniać, żeby zmienić – zasady przeprowadzania zmiany w zespole:
- mapa drogowa – jak zbudować dobry plan
- postawy pracowników i klientów i odpowiedzi na nie
- komunikacja o zmianie
- Jakie kryteria wziąć pod uwagę, wybierając najlepsze rozwiązanie IT dla księgowości?
- Krajowy System e-Faktur – na co się przygotować?
- E-teczki pracownicze
- Warsztaty z cyfrowego obiegu dokumentów i OCR w biurze rachunkowym na przykładzie SaldeoSmart
- Komunikacja z klientem – w jaki sposób rozwiązania IT mogą wesprzeć biuro rachunkowe w komunikacji z klientem
- Odpowiedzi na pytania uczestników szkolenia.
Dodatkowe informacje
Szkolenie on-line.
Uczestnictwo w szkoleniu on-line wymaga wcześniejszej opłaty.
Przed szkoleniem otrzymają Państwo:
Przed szkoleniem otrzymają Państwo:
- dostęp do spotkania video z wykładowcą za pośrednictwem programu/aplikacji Microsoft Teams.
- materiały szkoleniowe w formie elektronicznej.
Szkolenie trwa 8 godzin wykładowych i składa się z sesji video z wykładowcą:
- Sesja video I 9.00 – 10.30
- Sesja video II 10.45 – 12.15
- Sesja video III 12.45 – 14.15
- Sesja video IV 14.30 – 16.00
Wymagania techniczne
- komputer z kamerą i głośnikiem,
- stabilny dostęp do Internetu