Miejsce:
on-line
Typ:
Szkolenie
Tryb:
Szkolenie krótkie (9:00-16:00)

Program

Wykładowca: Agnieszka Ligocka – specjalista w zakresie wspierania cyfrowej transformacji księgowości, doświadczona wykładowczyni i menadżerka w branży finansowej

Program kursu (8 godzin wykładowych):

  1. Wprowadzenie do zagadnienia cyfrowego obiegu dokumentów:
    • Polska na tle UE
    • mity i fakty
    • dlaczego warto wdrażać procesy „paperless”
    • szanse i zagrożenia
    • kompetencje cyfrowe
  2. Źródła prawa cyfrowego obiegu dokumentów
  3. Jak zmieniać, żeby zmienić – zasady przeprowadzania zmiany w zespole:
    • mapa drogowa – jak zbudować dobry plan
    • postawy pracowników i klientów i odpowiedzi na nie
    • komunikacja o zmianie
  4. Jakie kryteria wziąć pod uwagę, wybierając najlepsze rozwiązanie IT dla księgowości?
  5. Krajowy System e-Faktur – na co się przygotować?
  6. E-teczki pracownicze
  7. Warsztaty z cyfrowego obiegu dokumentów i OCR w biurze rachunkowym na przykładzie SaldeoSmart
  8. Komunikacja z klientem – w jaki sposób rozwiązania IT mogą wesprzeć biuro rachunkowe w komunikacji z klientem
  9. Odpowiedzi na pytania uczestników szkolenia.

Dodatkowe informacje

Szkolenie on-line.
Uczestnictwo w szkoleniu on-line wymaga wcześniejszej opłaty.
Przed szkoleniem otrzymają Państwo:
  • dostęp do spotkania video z wykładowcą za pośrednictwem programu/aplikacji Microsoft Teams.
  • materiały szkoleniowe w formie elektronicznej.

Szkolenie trwa 8 godzin wykładowych i składa się z sesji video z wykładowcą:

  • Sesja video I 9.00 – 10.30
  • Sesja video II 10.45 – 12.15
  • Sesja video III 12.45 – 14.15
  • Sesja video IV 14.30 – 16.00
Wymagania techniczne
  • komputer z kamerą i głośnikiem,
  • stabilny dostęp do Internetu
Płocka 17 lok. 25
01-231 Warszawa

tel. 885 305 645


PKO Bank Polski S.A. 31 1020 1156 0000 7402 0007 5119