Program
Wykładowca: Luiza Pieprzyk – specjalista ds. podatków
Program kursu (8 godzin wykładowych):
Zabezpieczenie interesów BIURA RACHUNKOWEGO
Jeśli chcesz być efektywny na rynku i maksymalnie dobrze dbać o interesy swoich klientów – najpierw musisz zadbać o poprawne relacje ze swoimi klientami
TO TWÓJ ZYSK I TWOICH KLIENTÓW
W tej części dowiesz się m.in.:
-
- jak prawnie zabezpieczyć interesy swojego biura rachunkowego co wpływa na poprawne relacje biznesowe i ochronę finansową Twoich klientów?
- czy nowoczesne biuro rachunkowe czyli 100% kontaktów on-line jest dobrym rozwiązaniem na te czasy? – analiza problemu
- zakres usług świadczonych przez biuro rachunkowe – jakie są i powinny być a co wyobraża sobie klient – czas na uporządkowanie zasad współpracy
- gdzie zaczyna się i kończy odpowiedzialność biura rachunkowego a gdzie klienta? – ważne zagadnienia optymalizacji warunków współpracy
Ochrona interesów klientów biura rachunkowego – na co uczulić klienta, który przynosi dokumentacje do biura rachunkowego ?
Podstawowa znajomość zasad biznesu i prawa podatkowego to jego i Twój zysk!
W tej części dowiesz się m.in.:
- KLIENT przynosi dokumentację a BIURO RACHUNKOWE odpowiada za rozliczenie – musisz wiedzieć co rozliczasz! Jeśli nie wiesz co nie zrobisz tego dobrze – RECEPTA NA PROBLEM
- analiza poszczególnych branż – na co zwracać uwagę?
- jak ułożyć współpracę z klientem po kolejnych zmianach przepisów – niewiedza klienta to problem finansowy dla niego i kłopoty dla biura rachunkowego ?
- jaką dokumentację poza fakturami warto przeglądać przed rozliczeniem klienta?
Jak weryfikować dokumentację klienta w biurze rachunkowym aby przed rozliczeniem uznać iż jest prawidłowa ?
W tej części dowiesz się m.in.:
- jak analizować faktury sprzedażowe polskie i zagraniczne aby zauważyć błąd ?
- jak analizować dokumentacje zakupową polską i zagraniczną aby prawidłowo odliczyć?
- jak czytać zapisy w dokumentacji – LISTA ZASAD WERYFIKACJI, którymi kieruje się fiskus i powinien audytor
SAMODZIELNY ORGAN OCHRONY PRAWA – bezpłatna pomoc prawna dla przedsiębiorców, których nie stać na pokrycie kosztów obsługi prawnej
Mikro, mały, średni przedsiębiorca jest dziś w przerażająco trudnej sytuacji biznesowej. Jego bankructwo to dla biura rachunkowego strata – jeden klient mniej.
W polskich realiach pomoc prawna i doradcy to wciąż luksus a powinno to być naturalną praktyką.
Poznaj wreszcie niesamowite osiągnięcia TWOJEGO DAMOWEGO PEŁNOMOCNIKA, który walczy i zwycięża w starciu z m.in.: fiskusem, ZUS-em, sanepidem itp. itd.
Dowiedz się wreszcie:
- Co powinieneś wiedzieć i kto może skorzystać z usługi?
- Jak załatwić sprawę – co zrobić krok po kroku?
- Kiedy i gdzie załatwić sprawę?
- Jak długo się czeka i należy uiszczać jakieś opłaty?
- Jak działa Rzecznik Małych Średnich Przedsiębiorców i gdzie interweniuje
Dodatkowe informacje
Szkolenie stacjonarne.
Cena obejmuje: udział w kursie, autorskie materiały szkoleniowe, serwis kawowy.
Zajęcia odbywać się będą w O/O SKwP w Warszawie w godzinach 9:15 – 16:00.