Program
Wykładowca: Artur Przyszło – specjalista z zakresu rachunkowości budżetowej oraz finansów publicznych
Program kursu (6 godzin wykładowych):
- 34a ust. 1 i 2 – rejestr umów – teleinformatyczny system prowadzony przez Ministra Finansów. Charakterystyka obszaru i zakresu danych umieszczanych w rejestrze.
- 34a ust. 3 – umowy które mogą podlegać udostępnieniu na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej.
- 34a ust. 4 – umowy których się nie zamieszcza w rejestrze – zawartych na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019r. – prawo zamówień publicznych.
- Graniczna kwota warunkująca zamieszczanie informacje w rejestrze.
- Rejestr umów, a zaangażowanie wydatków roku bieżącego i lat następnych – Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 13 września 2017 r. w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej
- Rejestr faktur, a zaciąganie zobowiązań – § 23 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 7 grudnia 2010 r. w sprawie sposobu prowadzenia gospodarki finansowej jednostek budżetowych i samorządowych zakładów budżetowych.
- Studium przypadku w zakresie informacji o umowach zawartych w formie pisemnej, dokumentowej, elektronicznej albo innej formie szczególnej, których wartość przedmiotu przekracza 500 zł zamieszczanych w rejestrze.
- Odpowiedzi na pytania uczestników szkolenia.
Dodatkowe informacje
Szkolenie hybrydowe
Udział możliwy w formie stacjonarnej lub on-line.
Wybór formy szkolenia w chwili zapisu.
Wybór formy szkolenia w chwili zapisu.
Szkolenie stacjonarne.
Cena obejmuje: udział w kursie, autorskie materiały szkoleniowe, serwis kawowy, lunch.
Zajęcia odbywać się będą w siedzibie Oddziału SKwP w Ciechanowie, ul. Ks. P. Ściegiennego 10 lok. 52 w godzinach: 10:00 – 15:15
Szkolenie on-line.
Uczestnictwo w szkoleniu on-line wymaga wcześniejszej opłaty.
Przed szkoleniem otrzymają Państwo:
Przed szkoleniem otrzymają Państwo:
- dostęp do spotkania video z wykładowcą za pośrednictwem programu/aplikacji Microsoft Teams.
- materiały szkoleniowe w formie elektronicznej.
Szkolenie trwa 6 godzin wykładowych i składa się z sesji video z wykładowcą:
- Sesja video I 9.00 – 10.30
- Sesja video II 10.45 – 12.15
- Sesja video III 12.45 – 14.15
Wymagania techniczne
- komputer z kamerą i głośnikiem,
- stabilny dostęp do Internetu