Wyszukiwarka

Akcje marketingowe w podatkach dochodowych - wybrane zagadnienia z zakresu przychodów i kosztów podatkowych

  • Kategoria: Podatki
  • Tryb: szkolenie
  • Termin rozpoczęcia: 14-11-2018
  • Koniec zapisów: 14-11-2018
  • Wykładowcy: Bugaj Ewelina

Pozostałe terminy

  • Zobacz 29-01-2019: szkolenie

Program

Wykładowca: Ewelina Bugaj – doradca podatkowy

Program kursu (8 godzin wykładowych):

  1. Rozliczenie w przychodach i kosztach akcji marketingowych:
    • moment powstania obowiązku podatkowego w przypadku wykonania usługi marketingowej, wydania towaru w ramach akcji marketingowych, moment rozpoznania kosztów dotyczących ww. świadczeń,
    • bonusów obrotowych,
    • nieodpłatnego przekazania towarów lub usług w ramach akcji marketingowych,
    • rabatów towarowych,
    • akcji „2+1” lub „2+2”,
    • sprzedaży za „1zł.”,
    • sprzedaży premiowej,
    • bonów, kart podarunkowych.
  2. Skutki w PIT - wybrane zagadnienia w świetle najnowszego orzecznictwa sądów i stanowiska organów podatkowych:
    • sprzedaż premiowa,
    • reklama,
    • konkurs.
  3. Koszty uzyskania przychodów:
    • Reklama:
      • pojęcie reklamy,
      • wydatki marketingowe,
      • kwalifikacja wydatków marketingowych w zależności od rodzaju podejmowanych działań, w szczególności:
        • przekazywanie materiałów reklamowych,
        • promocji dla pracowników kontrahenta,
        • konkursów konsumenckich,
        • imprez integracyjno-rozrywkowych,
        • udział w tragach i konferencjach,
        • gadżety reklamowe,
      • dokumentowanie wydatków marketingowych i rola dokumentacji w procesie ich kwalifikacji podatkowej:
        • dokumentacja marketingowa (regulaminy, umowy, umowy sponsoringu itp., niezbędne postanowienia),
        • skutki braku właściwej dokumentacji.
    • Reprezentacja:
      • pojęcie reprezentacji według wyroków NSA,
      • stanowisko Ministerstwa Finansów dotyczące pojęcia reprezentacji,
      • kawa, herbata, ciastka a koszty podatkowe,
      • próbki - reklama czy reprezentacja?
      • prezenty - czy stanowią KUP?
      • spotkania firmowe - czy stanowią KUP?
  4. Odpowiedzi na pytania uczestników szkolenia.

Dodatkowe informacje

Cena obejmuje: udział w kursie, autorskie materiały szkoleniowe, serwis kawowy, lunch.
Zajęcia odbywać się będą w siedzibie Oddziału Okręgowego w Warszawie w godzinach 9.15 - 16.00.

Cena kursu

Koszt uczestnictwa wraz z materiałami szkoleniowymi wynosi:
450,00
(dla członków Stowarzyszenia – 427,50 zł).

Back to top